Vis det fulde website

MediaWatch

DR er tæt på flere strategimål efter et år – men har lang vej digitalt

Mens brugen af nyheder og den oplevede værdi har det godt, skal der arbejdes ekstra med DR's digitale tække og forbrug, konstaterer DR i strategistatus, der samtidig udpeger tre områder, der skal have særlig opmærksomhed.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Det går fremad med både den oplevede værdi af DR's indhold, brugen af nyhedstilbud fra DR og den digitale brug af DR's platforme.

Sådan lyder det i en status fra DR på den strategi, som public service-huset præsenterede for godt et år siden. Den har overskriften "Sammen om det vigtige" og udstikker en række mål og pejlemærker for, hvor meget DR's indhold skal bruges af brugerne i 2023. Strategien ændrede samtidig parametrene for at måle egen succes, så værdi blev vægtet højere end tidsforbrug og volumen.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld MediaWatch gratis nyhedsbrev

OBS: Det er gratis at modtage nyhedsbrevet.

Mere fra MediaWatch

Job

Se flere jobs