Vis det fulde website

MediaWatch

Podimo om lydbogssatsning: Vi skal være som boghandleren i lufthavnen

Lydbøger med bred appel skal sende tidsforbruget i vejret hos Podimo, men tjenesten skal ikke konkurrere med andre bogtjenester på volumen, siger stifter. Prisstigning kan betyde frafald, men er berettiget, mener han.

Iværksætteren Morten Strunge står bag Podimo, der gik i luften for godt et år siden | Foto: Mikkel Hørlyck

Efter lidt mere end et år i luften som podcasttjeneste udvider Podimo forretningen med lydbøger. Podimo skal imidlertid ikke udfordre de eksisterende lydbogstjenester på volume, men i stedet tilbyde et mindre og let tilgængeligt udvalg, som ikke er rettet mod de hardcore bognørder. Det fortæller stifter og adm. direktør Morten Strunge.

”Det handler om at gøre os endnu mere unikke og øge vores relevans over for flere brugere,” siger Morten Strunge.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Modtag nyhedsbreve fra MediaWatch

OBS: Det er gratis at modtage nyhedsbrevet.

Mere fra MediaWatch

Job

Se flere jobs