Vis det fulde website

MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

TV 2 skal have ny nyhedsdirektør og udvider direktionen, Costume eksporterer kommercielt koncept, direktørfyring udløser uro i Waoos ejerkreds, og finansmedie trækker stikket i Danmark. Her får du overblikket over ugens medienyt.

Mikkel Hertz stopper som nyhedsdirektør hos TV 2. Han fortsætter i et nyt job som journalistisk chef. | Foto: Jonas Olufson

Nok engang er det blevet fredag og dermed tid til at gøre nyhedsugen i mediebranchen op – hop ombord på en rundfart her.

Første nedslagspunkt er en omorganisering hos TV 2. Den betyder, at Mikkel Hertz stopper som nyhedsdirektør, men fortsætter i ny chefrolle, mens programdirektør Lotte Lindegaard fra nytår får titel af indholdsdirektør med det øverste ansvar også for nyheder, ligesom hun får plads i TV 2's direktion.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Modtag nyhedsbreve fra MediaWatch

OBS: Det er gratis at modtage nyhedsbrevet.

Mere fra MediaWatch

Job

Se flere jobs