Vis det fulde website

MediaWatch

Yousee har løst alle sine problemer med bland-selv-tv

Kunder, der har haft problemer med Yousees bland-selv-tv, kan se frem til nogle point til ekstra indhold.

Jacob Mortensen, direktør, Yousee. | Foto: PR/TDC

Yousee har fået løst de problemer, der har forhindret kunder i at udskifte kanaler i deres bland selv-tv-pakke.

Det fortæller Jacob Mortensen, der er direktør hos Yousee.

"Vi er nu der, hvor alle kunder igen har adgang til fuldt ud at kunne bruge funktionen, så de kan vælge tv-kanaler og streamingtjenester," siger han.

Enkelte kunder kan dog stadig opleve problemer med at udskifte deres kanaler. 

For at sikre den bedste oplevelse hos dem, der blander deres egen pakke, har Yousee nemlig sat et loft over, hvor mange der kan gøre det ad gangen. 

"Det betyder, at hvis man ikke kan komme igennem første gang, så skal man bare prøve en gang mere. Men det vil være et fåtal af vores kunder, som kommer til at opleve den begrænsning," fortæller Jacob Mortensen.

Kompenseres med point

Som kompensation for problemerne, som stod på nogle dage inde i det nye år, kan de berørte kunder se frem til tre ekstra bland selv-point, de kan bruge til at vælge ekstra indhold i en tre måneders periode. 

Pointene vil blive tildelt af Yousee i marts. 

"Det er den klart bedste måde, hvorpå vi kan godtgøre, at de er gået glip af nogle oplevelser de første dage af året," siger Jacob Mortensen.

Yousee har 250.000 tv-kunder med bland selv-pakker.

Problemerne startede ved årsskiftet, hvor flere kunder pludselig oplevede, at de ikke længere kunne skifte kanalerne i deres tv-pakke. 

Idéen med bland selv-tv-pakken er netop, at kunderne let skal kunne skifte ud i deres kanaler hver måned. 

Ifølge Jacob Mortensen var det to ting, som skabte problemerne i forhold til at skifte ud i tv-pakkerne. 

Dels var der mange, som prøvede at gøre brug af funktionen samtidig, og dels var der en udskiftning i indholdet. 

Ved årsskiftet udgik blandt andet Kanal 4, Kanal 5, 6'eren samt Eurosport 1 og 2 fra Yousees programudbud. 

Det hænger sammen med, at selskabet ikke kunne blive enig med leverandøren Discovery om at forlænge en aftale.

/ritzau/

Modtag nyhedsbreve fra MediaWatch

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbreve.
Indtast venligst en gyldig e-mailadresse.
Der gik noget galt. Prøv venligst igen.

OBS: Det er gratis at modtage nyhedsbrevet.

Mere fra MediaWatch

Job

Se flere jobs